Finns det någon bättre än Lars Winnerbäck

Klockan är lite efter 22, vilket betyder att Lars Winnerbäck filmen är slut!
Jag grät, Emma grät, det var hur fint som helst! Han är i mitt hjärta.
Nånting större lyssnar vi på nu, Emma är bäst när det gäller,

Vi laddade upp med två stora chokladkakor, när vi inte grät åt vi.


Hade pytteskinn nästan hela filmen, Jag blir så glad av Lars, Det känns som att man är i en annan värld.
Även fast det är sorgligt är det en bra känsla man känner att man lever.


Emma och Jag ska på hans turne ihop i sommar. Vi kommer stå längst fram, dansa, skratta, sjunga, gråta, ALLT!



Han tittar på mig, det kan jag leva på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0