... but you!...

Har solat idag med Julia,Emma och Maja, vi tog upp hela solariumlokalen, finns fyra rum, Sandra låg i nr1, nya rör den 13/1, tänk då hur man ser ut. Röd och dan, sen en svart fläck på halsen?!... typ stor som två femmor...
(det är inte smuts, kollat det redan)

På ica lektes det tydligen kurragömma ;)

SARAH KOMMER PÅ MIN FÖDELSEDAG :) kommer bli hur kul som helst!


Lars Winnerbäck ikväll, längtar så, Emma och Jag!


Rödvinskväll väntar i helgen, mums, ska bli hur gott som helst.

Sitter och jobbar med mina drakar som ska sväva och vara något (?) känner mig som ett stort frågetecken och bara målar med akvarellpennor...
Konstfack, jag vill komma till dig!
Emma satt och läste upp kontaktannonser, hur roliga som helst, skrattade så man grät. Ska ta reda på adressen dit.

Blondinbella, harregud, shit tjejen är ju helt otrolig. Jag som tycker min röst är jobbig, går inte att jämföra med henne!
Världens stelaste ben har hon också, hon ser ut som en stelopererad morot, det är inte okej!




:D


Kommentarer
Postat av: emmy

jag är bara lite avis på er rödvinskväll och tycker verkligen intedu har en jobbig röst eller what? och bliondinbella-suck säger jag. lär ju få kolla på det med min syster ikväll och skratta åt töntblondinbella o hennes tönt-fjant-brat till pojkvän. det är tur man är så cool som vi. puss på dej söta du och gråta bör man annars dör man

2009-01-16 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0