2009

Jag fyller 21, det är en bra ålder, då kan man säga, "ja, man är ju inte 20 längre" Hur bra som helst.

Det finns en kille som har större händer än Widde, helt otroligt stora. Det är sådär leende när man tänker på det.
Stora händer är det bästa som finns, det och skägg då. Men stora händer =) ...


Har köpt ett par guldiga skor, det ska bli mina nya gå ut skor, det behöver man. Det finns ju så mycket att göra i Hällefors så vardagslyx är ett måste.


För ett år sedan, när 08 precis hade börjat trodde jag aldrig att jag skulle gå på en skola långt hemifrån och massa framtidsdrömmar. Inte att jag skulle läsa design, eller att jag skulle lära känna så många bra människor.
Slagasmålsklubben fanns inte i mina öron då, varje gång jag hör dem tänker jag på hur kul vi alla har när vi festar och lyssnar på dem.


Fick välrdens roligaste julklapp, halkskydd, hur kul som helst.. =)
Och en mixer, piano black, den är hur fin som helst, Den kommer passa jätte bra i Emmas och mitt blåa kök.


kanske, bara lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0