tomt

idag, just nu är det tyst.. helt tyst.. eller förutom miss li.
Emma åkte innan idag, hem skulle hon och till Halmstad på lördag och festa. Smått svartis.

Idag var det inga lärare på skolan, dem var på någon föreläsning tror jag, eller något sånt.
Tror ni alla kom till skolan?. Nej, vi var kanske fem stycken på lektionen.
Mathild bjöd på chokladkakor för hon fyller år på lördag men är inte här då. Det var gott. =)
Fick gjort klart mina zones, till min bar. Sen började jag skissa på bardisken och skrev massa papper, stödord och meningar om allt kändes det som. bl.a. om vilken känsla man ska få, hur väggar, tak och golv är och varför. Även om toaletterna. Har snott lite idéer från bonds toaletter och från hotellet i Norge.. Man får göra det om man vill =) tur för mig men GUD VA FINT DET KOMMER BLI.
Har lärt mig massa nya program på datorn, har lust att ha alla på min dator. Tänk vad mycket fint man kan göra och det är så kul.
Har nästan lärt mig macdatorer nu, de är lite konstiga måste jag säga. Det är smått jobbigt om man aldrig använt e innan.
Sen övar man på sin engelska hela tiden då allt Saskia skriver ä på engelska med några få ord på svenska, lite kul är det.
Martijn är inte här denna veckan. Han kanske kommer nästa vecka när vi ska redovisa detta projektet, vi går snabbt fram men sen har vi inget annat vi läser så vi jobbar med detta varje dag från morgon till kväll. Det är kul. Bara jobba med sånt här.
Detta året kommer gå så jädrans snabbt, vill inte att det ska ta slut, det är verkligen jätte kul. Undra vad man ska läsa sen då. Finns det mer sånna här linjer?
Kanske en fortsättningskurs? men vara här i två hela år?.. vet inte om man klarar det, det är så tyst och kallt. De löven som är kvar på träden är gula och röda.
Har beställt vinterjacka och jätte varma skor.

Är 600 kronor fattiagare pga av doktorn.. Det känns i kassan. Får inte handla något, så jag kommer hem.. usch

måste skaffa stickor..

Fick en hårtuss idag, det är inte okej ;)


Blir glad av tanken, kladdkaka efter recept nästa gång bara så funkar det ännu bättre!'

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0