Örebro by night and på dagen

I lördags åkte Julia och jag buss till Örebro, nästan. Vi fick åka bil med Maja en liten bit helt fram.
Vi tre var hemma hos Majas föräldrars hus i Örebro, jätte stort och fint med massa fruktträd. Luktad underbart ska ni veta.
Vi åt pizza drack öl och vin, någon shot  i källaren innan några till kom sen bar det av in till city.
Stället, vid hörnet av torget, riktigt roligt namn, tog väldanslång tid att blanda en drink, vodka lime... mm, gott men fem minuter känns lite jobbigt.
kitch belsning på toaletterna, lite små kulsådär.

Söndagen gick vi inne i sraden och shoppade, åt kebabrulle i parken vid slottet. Riktigt mysigt.
På kvällen kom Emma hem, det var riktgit trevligt =)
Hon var saknad i helgen.

Tisdag idag, har kommit väldigt lånt med mitt projekt, baren, tror kanske att jag kommer bli klar i tid.. på torsdag morgon.
Åker hem på torsdag efer lunch, ska bli skönt att få komma hem lite och träffa Svea och mysa med henne.

Saknar mitt långa hår. såg bilder idag på det.
Men mitt börjar bli långt, lite långt.

Igår kväll var jag riktigt trött, skrattade åt allt,  hade riktigt kul inne på Emmas rum.
Har hittat en ny favvoplats, Emmas blåastol med högrygg och mjuk. 

Har städat hela lägenheten idag, det behövdes. Sög upp allt, även sånt som inte borde åka in i en dammsuga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0