Aj! som tusan!! för fasiken

I måndagskväll spelade vi monopol, några på internatet och skolan. Jag är en jätte dålig förlorare, hemskt. Men vi var väl sju stycken, och kommer man dåligt i början med att få gå i fängelse och bara gå två steg så kommer man inte runt snabbt för att få börja köpa gator. När jag hade kommit runt mitt förbannade varv var det fem gator kvar att köpa, 5!! Det var blandannat den sista gatan som man typ aldrig kommer på. Men det gjorde jag ju då, och köpte den, två stycken kom på den under hela kvällen, bara två! Det funkar inte. Vart väldigt sur och Johan, (lärare) även fast vi sa i början att jag fuskar om jag är bank och sa att jag kunde vara bank så tyckte han att jag kunde vara bank... (?).. Men iallfall. När jag väl fick lite pengar, som på fri parkering och när två kom på min gata så blev jag naturligtvis otroligt glad med -Tjoo ho!! och massa leenden och ja, ni som känner mig vet vad jag menar. Johan tyckte jag skulle gå med i en dramakurs dem håller på att sätta upp. NEJ TACK!! teater är inget för mig!!

Har fixat min fot, utan!! bedövning. Grät så mycket att jag satte i halsen och ja, ringde mamma och grät så linserna nästan åkte ut. Sen till Emma som fick hämta mig hos doktorn. Usch, mår dåligt när jag tänker på det, hemskt!!

Emma var jätte snäll, hon köpte mjölk och champinjoner till mig och nu har hon kommit hem med o´boy, mums! Gissa vad jag ska dricka till frukost i morgon =) Emma är en bra lägenhetsdelare... haha.


Kan knappt gå, det gör verkligen ont. Ont som tusan!!

Saskia, hon har varit och rotfyllt sin tand, hon var helt bedövad i läppen när vi satt och pratade, lite små roligt..
Jag har valt powerfull som projekt, det ä så kul, min bar tar upp 2/3 delar av hela lokalytan.. Men det kommer bli så jädrans snyggt och coolt. Måste sälja min idé till någon som vill öppna en bar. =) Ska ha mina egen designae barstolar och andra stolar med materialet jag själv kommit på. (måste passa på att skryta)
Var inne på Martijns hemsida, det han har designat. Han är riktigt duktig, finns några saker jag själv vill ha.

Nu ska jag göra mat, massa mat med köttfärs som jag kan frysa in sen och bara ta upp.


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0