..."what have I done..."

"I hope you feel the way I do..."
Anna Thernheim What have I done förmodligen den bästa låten just nu. Kan lyssna på henne hela tiden.
Anna ligger mig varmt om hjärtat.

Nu är det Söndag, det har varit helg och en ny vecka i morgon.
I fredags hade vi slutredovisningen efter det hade vi ett litet möte, vi elever som var kvar (5 st.) plus Saskia och Martijn, pratade om allt och det slutade väldigt hastigt med att Mathilda gav Saskia för många kommentarer ;)

Det blev Fidu fest ännu en fredag, riktgit kul var det. Det började i andra korridoren hos Mikaela och där var vi väldigt länge och där var det kul och trevligt, drack absolut mango, det har satt sina spår överallt ska ni veta. Gick sen till andra korridoren där det även denna dag var Emo-tema, men vi var utklädda på förra emo-tema festen så det räckte! Kändes inte som att det var mycket folk där, det var liksom dem vanliga, men det funkade, hade jätte kul. Dansade, fick målade läppar, åkte longboard... trillade men sen klarade jag mig, men inte utan Emma. Tack vare henne som jag kunde åka. Tack! =) 
Sen åt Viktoria och Jag... haha
Gick hem vid fyra, tidigare än vad det brukar vara när vi är där men hade sjukt ont i min fot.

Lördag morgon, Tina och Julia var hos oss och åt frukost, äggfrukost och med massa skvaller om gårdagen.
På kvällen gick vi till Sofia, en tjej i klassen som fyllde år. Var sjukt seg, inte riktigt på partyhumör. Tina, Julia och Jag gick hem vid elva, tolv kanske vet inte riktigt och så tittade vi på en film och åt apelsin och popcorn.

Idag snöar det, tror dock inte att det kommer lägga sig men det snöar.
Emma är jätte duktig och övar på sin engelskaläxa. 

Längtar lite hem faktiskt, saknar min säng, doften, soffan, svea, dem andra kan jag prata med men inte med dessa...

Motala nästa helg, sjukt spännande ska det bli, lite nervös men ska ta ner mina förväntningar, Julia tycker det är en bra idé. Man pratar roligt i Motala. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0