Skolan sent i kväll

Sitter i skolan. Vi har slut redovisning i morgon, några kvar, trodde det bara skulle vara jag kvar, tur att man inte är själv.
Väntar på att skrivaren ska skrvia ut mina A3 papper.
Har hittat en jätte bra tjej som gör något av världens coolaste och finaste saker.
Hannah Stouffer. Besök hennes hemsida och se. Massa fint gör hon!










Detta är Hannah Stouffer.


Vill ha en tavla med henne i mitt rum, en stor tavla.


Ska blogga från Emmas dator någon dag och visa hur roliga bilder som helst från våran Sushi och drinkkväll goes till FIDU i snö med skorpor.
Det var nog roligast i efterhand när vi såg på bilderna och filmerna... ;)
Min stackars skorpa!


Har varit och solat för andra gången, brännde mig rejält första gången. Idag solade jag bara 20 minuter. Det var riktigt skönt. Det snöar jätte mycket men det är hur fint som helst. Älskar snö. Trodde inte att vi skulle få snö här uppe men det fick vi, vi har haft det väldigt länge.
Lucia i morgon, det ska bli spännande. Har ett lucia tåg i skolan, undra vem som är lucia... :P

Är hur hungrig som helst, klockan är mycket, är trött och ont i ryggen, känns bara som att jag gnäller men det är sanning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0