Gud vad fint!

Oi oi.
haha, "låt våra tungor skaka hand"

Hade besök i helgen av familjen. Det var riktigt trevligt och skönt.
Inga av rumskamraterna var hemma så det var fritt för allt i lägenheten.
Emma var snäll och lånade ut sitt rum och sin säng så vi fick plats.
Kollade runt här i byarna runtom, det regnade hela tiden så det var väldigt tråkigt men dem fick se lite.
Sen hade vi ju vernissage, vernisage, något av det i söndags.
Mina lilasprutade träd var jätte fina! Riktigt stolt över dem och dem hängdes upp i enbart fiskelina.
Det kommer vara uppe fram till januari, har ni vägarna förbi är det bara att titta in och se.

Fick det efterlängtade arbetsprovet från skolan i bergen. Sjukt kul och väldigt svårt.
Skrattade som en tok när jag läste det men det ska bli hur kul som helst! Vill verkligen läsa vidare.
Nyckevikskolan, 22000, lämna bidrag till mig, hade varit hur bra som helst, TACK!


Det snöar hur mycket som helst idag, snöat hela dagen, hur mycket som helst.
Vi hade snöbollskrig innan efter mexican food, men jag fegade ur efter då mina kast är något av det dåligaste som finns.

Oro jaska!
Snö!

Lyssnade på föreläsning som Tina Thörner höll i. Det var lite små kul.

Motala förra helgen, en helg jag aldrig kommer glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0