Drage?!

På hemsidan stod det att arbetsprovet kommer upp den första december, inget kom upp...
Andra december kollade jag hela tiden, Saskia mejlade dem och frågade, det skulle ta några timmar.
Vi gick på Tina Thörner och lyssnade på henne. Gick hem, Julia kom med arbetsprovet till mig, blev hur glad som helst. Var tvungen att ge henne en kram för det.

Sandra ska göra en drake som skall kunna flyga och vara i skala 1:1. FLYGA, SVÄVA, fatta, hur svårt som helst men det ska bli hur kul som helst också =)
Längtar, vill göra det hela tiden men vi har ett annat projekt på gång, göra om skolan.

Sitter i Emmas rum och lyssnar på Martha och Rufus Wainwright, får pytteskinn. 
Rufus är ett bra namn.

Det står världens roligaste skor i våran hall, buffaloskor, helt otroligt, trodde inte sånna fanns längre. Sjukt kul haha!!

Emma är näst naken och pratar som Carl-Jan. Skrattar, sjukt kul.


Jag längtar tills vi ska åka till Stockholm, jag längtar till jul, jag längtar tills på fredag, i morgon.
Sushi och drinkkväll, kommer bli hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0